Skype for Business

Skype for Business

Skype for Business is de meest veelzijdige oplossing voor realtime samenwerking in organisaties. Met één communicatieplatform voor bellen, online vergaderen, video, zakelijke chats en het delen van informatie. Dat biedt veel mogelijkheden om beter, slimmer en efficiënter samen te werken. En voor betere en flexibele bereikbaarheid.

Beter samenwerken met Skype for Business

Met Skype for Business kunnen gebruikers bellen, zakelijk chatten, instant messages uitwisselen, online vergaderen en bijvoorbeeld documenten of schermen delen. Doordat de beschikbaarheid van contactpersonen zichtbaar is, stimuleert het samenwerken en effectief communiceren. Skype for Business is een volwaardige telefooncentrale. Integratie met Office-producten, een CRM of callcenteroplossingen biedt uiteraard extra mogelijkheden.

De voordelen

  • Bellen, video & chat
  • Online vergaderen en presentaties geven
  • Beter samenwerken & communiceren
  • Onafhankelijk van tijd, plaats en apparaat
  • Optimale integratie met Office-producten
  • Documenten & schermen delen
  • Beveiligd & betrouwbaar
  • Met behoud van bestaande telefoonnummers
  • Ook internationale nummers mogelijk

Cloud, server of hosted?

Skype for Business is beschikbaar in de cloud, hosted op servers van Interchange of voor installatie op uw eigen servers. Wij vertellen u graag welke oplossing het best past bij uw organisatie en behoeften.

Skype for Business met Interchange

Interchange is gespecialiseerd in de oplossingen van Microsoft (waaronder Skype for Business) en in Unified Communications. Oftewel: stroomlijnen en optimaal laten samenwerken van alle technologieën voor communicatie en productiviteit. Goede integratie van Skype for Business is belangrijk om de belangrijke mogelijkheden voor uw organisatie optimaal te benutten.

Wij kunnen u daarom ondersteunen met:

  • Advies toegespitst op uw organisatie
  • Installatie en beheer (in de cloud en op servers)
  • Netwerk assessment
  • Uitbreiding met extra toepassingen
  • Nazorg en support

Bel ons op maandag t/m vrijdag 08:30 uur tot 18:00 uur.

Wilt u meer weten over Skype for Business voor uw organisatie?

Heeft u hier al aangedacht?

Integratie met uw CRM
Wij maken ook de integratie van Skype for Business met uw CRM mogelijk. Zo ziet u direct wie er belt en krijgt u direct relevante gegevens op uw scherm.

Intuïtieve receptie bedienpost
Voor efficiënte verwerking van binnenkomende telefoongesprekken kan een intuïtieve bedienpost zeer waardevol zijn. Dit is geen onderdeel van Skype for Business, maar Interchange kan deze toepassing wel voor u realiseren.

Contact center software
Krachtige contact center software zorgt voor betere bereikbaarheid en grotere klanttevredenheid. Met rapportages of realtime wallboards die uw bereikbaarheid inzichtelijk maken. Dit is geen onderdeel van Skype for Business, maar dit kunnen wij wel voor u toevoegen.