Unified Contact Center

Unified Contact Center

Met Anywhere365 verandert Skype voor Bedrijven in een complete contact center oplossing. Daarin staat de dialoog met uw klant centraal. Zo verbetert de service richting klanten en ook de productiviteit van medewerkers gaat flink omhoog. Deze oplossing is ook zeer geschikt voor kleinere en middelgrote bedrijven.

Contact center voor iedereen

Voorheen was een volwaardig contact center kostbaar en door de investeringskosten vooral weggelegd voor grote bedrijven. Door Skype voor Bedrijven uit te breiden met Anywhere365 kunnen ook kleinere organisaties de voordelen optimaal benutten. Het is dan een compleet contact center, dat alle inkomende, uitgaande en groepsgespreken naar de juiste personen begeleidt, ongeacht hun locatie.

Anywhere365 voor recepties en telewerken

Anywhere365 werkt ook perfect voor bedrijven met een receptie of voor organisaties met veel mensen die op locatie of thuis werken. Want medewerkers, klanten en collega’s kunnen op elk passend moment en met ieder apparaat direct met elkaar in contact komen.

Wij kunnen u ondersteunen met:

  • Advies toegespitst op uw organisatie
  • Installatie en beheer
  • Nazorg en support

Benut uw contact center met Interchange

Als partner van Workstreampeople kan Interchange deze oplossing aanbieden. Dat past bij onze dienstverlening als specialist op het gebied van Unified Communications. Oftewel: stroomlijnen en optimaal laten samenwerken van alle technologieën voor communicatie en productiviteit. Wij kunnen Anywhere365 direct installeren bij de implementatie van Skype voor Bedrijven of uw bestaande installatie hiermee uitbreiden. Voor kleinere organisaties kunnen we deze dienst ook hosted aanbieden.

Bel ons op maandag t/m vrijdag 08:30 uur tot 18:00 uur.

Wilt u meer weten over Anywhere365 of een demonstratie?